fredag den 28. december 2012

Tag a la steampunk

Jeg så jo TH månedstag, tror det er oktober, og kunne godt tænke mig at bruge teknikken. Men den skal jeg nok øve mig lidt på. Efter 1 mislykkedes forsøg, "snød" jeg lidt og brugte en emboosing folder. Jeg brugte først diamanterne i sættet og derefter metalsvejsningerne..
 
Vingerne er fra en ny dies, som jeg kun har kunne finde i USA. Jeg har længe været på udkig after vinger der passede til den lille gine.
Vingerne er blevet embosset med UTEE, slebet og har fået lidt alkoholink for tilsidst at blive sværtet. Ginen er blevet malet med cracklepaint og sværtet, til sidst har jeg trykt lidt tekst på den. 
 
Båndet er blevet farvet med sværte og mist.
 
Under skiltet er der et stykke tape med steampunk på, det er blevet farvet sammen med tagen med alkoholink i 3 forskellige farver.

2 kommentarer: