søndag den 23. december 2012

endnu et af mine til og fra kort

Dette tag er vist set på Anne's side.
 
Kransen er standset ud i TH craftcore og har derefter været igennem en embossing folder. Tilsidst har jeg slebet lidt på det, så den brune farve kom frem og så naturligvis lidt sværte!´ 
 
Båndet er farvet i flere forsøg før den rigtige farve kom frem. 
 
Her kan man ane selve tagen. Den er først blevet stemplet med et node stempel(lidt diskret), derefter har jeg kørt den igennem snefnug embossingpladen, men har først sværtet de løftede snefnug godt, derfor virker "hullerne" mørke. 
 
Et lille blondestykke, et par blade efter samme model som kransen, et lille skilt og voila


2 kommentarer:

  1. Åh den er vildt flot. Jeg mangelr et link til den side den er vist på. Får lyst til at lave flere til og fra kort :))

    SvarSlet
  2. Det er bare et flot til/fra kort - dem har jeg desværre ikke fået lavet iår. Må igang tidligere næste år. Glædelig jul til dig og hele din familie - vi ses næste år Kramme Heidi

    SvarSlet