tirsdag den 11. december 2012

Et juleposekort kursus

I sidste uge var jeg på et dejligt kursus i Love2scrap, hvor vi lavede dette juleposekort:
 
Noglen er sværtet med walnut stain og har efterfølgende fået distress embossing for at give det et rustent look. Hjertet er sværtet med tattered rose og har fået clear utee. 
 
Et fedt stempel, som jeg nok lige må eje. Heidi, som jeg var sammen med, havde det lækreste vintage guld embossing pulver, som har et lidt dæmpet udtryk - lige mig! 
 
bagsiden: 
 
stemplet, som er STI's, er stemplet med min nye sværte wet cement fra Hero art shadow ink, den sværte bliver jeg rigtig glad for! 
 
kanten på både bag- og forside er stemplet med et tekst stempel og har fået guld embossing. 
 
Indmaden: 
 
Lidt silkebånd og lidt krølbånd, som er farvet med iced spruce 
 
Den lille engel var egentlig sølv, men har fået med mit nyindkøbte alkohol ink i vintage brass. 

 
Bagsiden af indmaden: 
 
Snefnugene fra TH er stemplet med iced spruce og har fået en gang hologram embossing(det er simpelthen bare genialt til julen! 


Tusinde tak for et fedt kursus STI

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot, og mange fede detaljer.

    SvarSlet
  2. Dejligt du hyggede dig og endnu et smukt kort fra dig og fed detalje med silken der gør båndet "federe"

    SvarSlet