lørdag den 8. december 2012

A world of good wishes

Pion papir har altså et eller andet med mig, jeg må være fuldstændig umodståelig! Hver gang jeg vender mig om i en butik, har det smuglet sig ned i min kurv!
Dette er fra deres nye julepapir, bare så super sødt!
 
Det lille jesusbarn har fået lidt sticklers på glorien.
 
silkestoffet, som er en strimmel fra et større stykke. er farvet med sværte og mist. 
 
Snefnugene er en sizzlits jeg har haft liggende i laaaaang tid.  

 
Og så lige til en anden ting:
Jeg har 3(ja tre) lækre pakkekalendere i år. Men jeg kan desværre ikke vise billeder af det jeg får, da der måske er andre der får det samme. Men den fra min mand, kan jeg da vise lidt af:
 
Jeg har fået mere(noget af det er slik, det er væk!), det skal I nok få at se!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar