tirsdag den 18. december 2012

Kort til en 18 årig

Min nevø havde fødselsdag sidst i november. Og da han er vild med at køre gocart og har sin egen maskine, så måtte jeg jo forsøge at finde et vintagebillede med gocart på.
 
De to gears, som ser mest sølvagtige ud, er egentlig messingfarvet, men de skulle jo passe med resten af kortet(de andre gears er børstet sølv fra TH), så de fik lidt alkohol ink i sølv og sort. 
 
Jeg ville egentlig have givet chipboard gears noget platinum utee, men det er pist forsvundet! Det dukker sikkert op på et tidspunkt, hvor jeg har købt en ny bøtte!(har lige lavet det nummer med min TH saks, som jeg har gået og ledt efter 1 HEL måned, før jeg endelig overgav mig og købte en ny. Den gamle fandt jeg så sammen aften, som jeg havde købt den nye, som selvfølgelig var taget i brug!) 
 
Et lille splash med stain og et aftryk fra et TH stempel. På siden af billedet har jeg lavet en lille border. 
 
Og så lige billedet: 
 
Gears'ene(en border die fra TH) er blevet sværtet med walnut stain på alle sider, de har derefter fået cementembossing og distressembossing i walnut stain. 
 
Et lille kig på indersiden 

 
En lille lomme til hans pengegave. Efter jeg havde taget billederne af kortet, synes jeg lommen trængte til lidt. Så den har fået lidt splash og et par tandhjuls stempler.

3 kommentarer:

  1. Super lækkert kort - der er bare SÅ mange fede detaljer.

    SvarSlet
  2. Det er så fantastisk når et kort passer perfekt til
    modtageren. Lækkert, råt og maskulint ;O)

    SvarSlet