torsdag den 20. december 2012

kursus på conventet

På conventet var jeg på kursus med Pia fra Kreative fornemmelser. Et virkelig godt kursus og Pia er fantastisk som kursusholder.
Stilen er godt nok vintage, men fra en anden vintagetid end jeg plejer at arbejde i. Jeg synes dog, at dette tag var utrolig sødt.
 
Jeg gik da også ud og købte stempelsættet med skrivemaskinen og den søde dies med "kageservietten" med det samme(sammen med et hav af lækre stempelfarver, som jeg bare lige pludselig ikke kunne undevære!)
Meget af det andet havde jeg ikke, så da jeg skulle hjem og lave et nyt tag måtte jeg bruge hvad jeg havde og dette blev resultatet: 
 
Kartonet til tag'et havde jeg købt hos Pia, det er et meget kraftigt A4 bazill karton, som er ideelt til tags. Desværre ville min silhouette ikke skære ordentligt igennem, så jeg måtte i stedet bruge almindeligt karton. Jeg har siden hen snakket med Pia og man skal huske at sætte den til "dobbelt cut".
 
Baggrundstemplet blev byttet ud med et andet, her brugte jeg min nye akrylblok som, som jeg også købte på messen. Det er bare den bedste akrylblok jeg nogensinde har haft. Den kostede en halv formue, men er bare så nem at stemple med!(det er den store som buer med et håndtag på). Istedet for lim og glimmer har jeg brugt sticklers 
 
På min nyindkøbte die, som så ikke var den samme, som den vi brugte(men min er mindst ligeså flot) stemplede jeg en tekst på. Jeg havde ikke teksten dear Santa, men brugte en anden. 

3 kommentarer:

  1. ih hvor er det bare både sødt og super lækkert. ;.) kh.

    SvarSlet
  2. Et virkelig godt og inspirerende indlæg - det er bare så sødt det tag!

    SvarSlet
  3. Super lækkert i som du skriver en anden vintage stil og hvor det kort til din nevø LÆKKERT, så mange fede detajler. Jeg nyder virkelig din blog og kreationer

    SvarSlet