søndag den 18. september 2011

Scrap'n dream

En af mine favoritmesser må være scrap'n dream. Lille og intim og med masser af plads på bordene.  Jeg fik da lavet lidt, selvom det tog lidt lang tid at komme i gang - der skulle lige laves nogle OSHkort færdigt og så var der jo også butikker!

Her et af mine to favoritbørn(!) MS punchen med loopet lånte jeg af Charlie og så måtte jeg bare eje det(også)

Og et af min smukke pige fra hendes jordomrejse: 

Min lille blomsteropsats. Den lille fe måtte bare med, sidder i samme stilling som Julie, så den passede så fint til. 

Så Ole mand, som han så ud kort efter forrige omtalte Elvisfest. Her med afbleget hår - der er jo ikke meget andet at gøre, når man i en brandert har farvet sit hår sort for at ligne Elvis. 

2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte LO'er. Det med Julie er skønt og feminint - og så er der ikke en dråbe lyserødt på. Det kan jeg godt lide. Jeg synes også dit sidste LO har et godt maskulint udtryk - det er ikke altid nemt, og slet ikke når man bruger swirls. Den grønne MS bort er skøn - godt at vide at den kan lånes hos Charlie ;)

    SvarSlet
  2. Du fik da lavet meget på messen - de er blevet utrolig flotte alle sammen :-)

    SvarSlet