lørdag den 10. september 2011

Et LO og lidt herre tags

Først lige et LO, som jeg egentlig er ok tilfreds med, selvom jeg bare ikke kan lide grønt. Men jeg skulle finde en farve, som matchede til billederne. Billederne er fra da jeg var højgravid i 1991 og hvis du undrer dig over hårfarven og tøjstilen.....så er du ikke den eneste(hva' hylen har jeg dog tænkt på!!)

et closeup billede af cirklen og bogstaverne. Cirklen er skåret ud i bølgepap(det havde du måske nok gættet!), bagefter er den malet af et par gange med hvidt akrylmaling, så er den slebet lidt og sværtet, slebet igen og sværtet i kanterne, før den har fået med en omgang mørkebrunt mist. Bogstaverne var oprindeligt blå med glimmer, de er blevet malet, slebet, mistet og sværtet. 

Et lille nærbillede af mine hjemmesamlet blomster og de købte. Man kan se et skaft på en nøgle, som stikker op.

Så til nogle TH tags: 

Fliserne er en slags modeller, som er rullet ud og skåret i passende stykker,  derefter skal det ligge og tørre i 2 døgn, så er det hårdt. Næste gang køber jeg det, der skal i ovnen! Efterfølgende har det fået en gang akrylmaling, er blevet slebet på og sværtet. Så har jeg stemplet det med et baggrundsstempel og tilsidst nogle TH fugle 


Her kan man ane umbrellamanden, han har fået nogle lette strøg med gesso. 

Og to andre tags også med Umbrella manden. 

Her er Umbrellamangden skåret ud i chipboard og sværtet med honey og walnut Stain (stainen) Det synes jeg egentlig har givet en meget god effekt. 

Uret er lavet med et rigtig sødt stempel, jeg købte  i Scrapfactory i en lille boks for  et par år siden. Rammerne er købt i HongKong. den lille blanke dims med rosen i, er købt i Anjas Hobby. 

Her er manden skåret ud i chipboard, som først var beklædt med en gammelbogside, så er han sværtet godt.

Han har fået følgeskab af lidt værktøjsdims. 

1 kommentar:

  1. Jeg er helt vild med dine herre-tags - de er bare så fede!!!! Dine dobbelttags med bingopladerne er super fede!!! Og dine små kakler:-)

    SvarSlet