onsdag den 28. september 2011

mere fuglehus

Nu var jeg jo igang med fuglehuset og med mine Melissa Frances rester, så jeg fortsatte af samme tangent.
Disse fuglehus er i normal størrelse, så de passede fint til et 14x14 kort.

sommerfuglen fik et par støvfrager som følehorn(eller hvad sådan nogle nu hedder på en sommerfugl!)
teksten er rub ons. 

Fuglen var også med på et af MF papirer. I baggrunden kan man ane et bladstempel som er embosset med clearembossing. 

Og indeni.
Jeg prøver ellers at hente inspiration hos andre mht. hvad der skal være inde i mine kort. Jeg synes, de virker lidt halvtomme, men når jeg så skal til at lave noget, ja så bli'r det aldrig til mere end dette: 

Og et andet fuglehuskort: 

Fuglen er fra en juledies fra Sizzix. Den har fået en stor perle som øje og en gang sticklers rundt i kanten. Vingen er blevet ophøjet lidt med et par 3D puder. 

Her er der sket lidt mere indenfor, men jeg mangler stadig den anden side. her var det dog min intention at fylde mere på, men jeg havde ikke mere papir, der matchede. 


Og nu skal der pakkes til conventet. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg skal allerede afsted i morgen. Vi er en gruppe piger, som har lejet en hytte i to dage, så  vi skal sidde og scrappe torsdag aften og hele fredagen!

1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre kort med fuglehus - de er bare flotte!

    SvarSlet