onsdag den 14. september 2011

OSHkort fra min september ferie

Næsten lige kommet hjem fra sommerhuset medbringende et bundt kort til OSH. Eftersom det snart er tid til at sende julekort afsted, blev det naturligvis med fokus på det.





Og så havde jeg jeg lidt svært ved at få julestemningen til at dale ned over mig....Det er altså lidt svært når termometeret siger 35 gr.! Så lidt almindelige kort blev det også til:

Dette kort er lavet udfra ideoplægget på OSH hjemmeside, det er også julepapir der er blevet brugt. Men jeg synes ikke rigtig juleblomster passede i farven, så det blev et hverdagskort i stedet. 

Tak for alle de dejlige kommentarer der bliver skrevet, dem sætter jeg stor pris på.

1 kommentar:

  1. Superflotte kort fra dig igen. Du har en afsindig flot stil. Så mange fine detaljer - og så flot og gennemført lavet.
    Jeg sidder lige og er ved at sætte labels på de kort, du har afleveret på S'n'd' til Berit/cancerkort. Både Berits og mine øjne var ved at trille ud af hovedet på os, da vi fik hul på kassen i går. Det ene kort er flottere end det andet - og så har du bare været så flittig. Berit kan sælge så utroligt mange kort, så du kan tro din donation bliver værdsat af mange familier.
    Jeg er så inspireret af at kigge på dine kort......så jeg må nok have gang i flere julekort...selv om jeg er lidt julekort-mæt lige nu, og egentlig havde regnet med en pause i de ting.
    Tak for dejlig inspiration - både på OSH bloggen og hos Berits kort.

    SvarSlet