søndag den 4. september 2011

en goodiebag og et fødselsdagskort til en herre

Til min nieces fødselsdag skulle jeg jo have en lille værtindegave med. Og når nu ens søster er ligeså bidt af scrap som jeg, så er det jo oplagt, hvad hun skal have!
Jeg havde købt nogle bånd med til hende fra Italien, dem skulle hun have. Så havde jeg lavet et stjernedumt køb(kender I det når man ikke kan huske hvad man selv har og så får købt en til!), så hun skulle også have den lille gren(movers and shape) fra TH og sidst men ikke mindst, så har hun fået en masse vintagebilleder brændt på cd.
Nå men det skal naturligvis også pakkes pænt ind.....Så jeg gik igang og fik lavet denne fine godtepose:

Posen er lavet af et A4 ark, som er scoret, klippet og limet, så det danner en lille pose

Og bagsiden: 

Og fra siden:

Det gik jo meget fint......men det eneste der kunne være nede i posen var båndene, men til gengæld skulle de også presses godt sammen! Så resten får hun ved siden af!

Videre til næste projekt..... Min niece er nemlig ikke den eneste, der har fødselsdag i august måned, det har Ole også, så ham skulle jeg lige lave et kort til: 

Til min mand bliver der selvfølgelig nød til at være et hjerte. Det er en chipboard, som har fået bronze crackle paint, lidt sølv og sværtet med walnut stain og sort. Alle Gadgets har fået walnut stain cracklepaint, lidt sølv ink og sværtet med de sammen som før. Uret har fået en omgang stain i farven walnut stain, platin ute og så sværtet godt med walnut stain og...sort. Nøglen er en chipboard pålimet en gammel bogside, den er fra TH. Teksterne er skrevet ud fra nettet og revet ud før de er sværtet.
Et nærbilled: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar