torsdag den 20. oktober 2011

lidt mere nyt

Endnu et LO fra Julies første dage på hospitalet

En lille tag sat på billedet. Billedet er taget 35 min før jeg fødte. På det oprindelige billede kan man se uret, men jeg måtte klippe det væk, for at billedet kunne passe.
Uret er stemplet på krympeplast og der er sat lidt karton bagpå. 

en lille lyserød stork med fødselssvægten. 

Endnu engang er mit PomPom garn kommet i brug. 

en lille lineal købt i Italien 

Som du nok allerede har lagt mærke til, så minder dette LO en del om det forrige, men det er såmænd også fordi det er et dobbelt LO: 

2 kommentarer:

  1. Så hyggeligt:) fint LO med flotte detaljer og jeg skal da også i gnag med min krympeplast. Dejlig inspiration og flot når det kommer sammen med det makkeren

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint Charlotte.Du er rigtig go til at få mange billeder med på dine layouts.Lækker lille linial du har fundet der i Italien;-)
    (var det oss der du fandt pon-pon båndet?) hihi

    SvarSlet