torsdag den 6. oktober 2011

Lidt LO fra conventet

Jeg fik også lavet nogel LO på conventet:

Superlækre blomster, desværre ikke hjemmelavet. 

Titlen har fået en gang picket fence cracklepaint og er derefter blevet mistet og sværtet 

En lækker lille dies fra Spellbinders 

Og i hjørnet en lille sommerfugl 

Så et, som både blev godt og så alligevel ikke. Jeg synes der var så tomt i hjørnerne, så smurte lide gesso på og sværtede lidt. Desværre synes jeg ikke effekten er så god. 

Swirwlerne har jeg givet lidt crackle paint i picket fence, derefter er de sværtet med stormy sky og frayed burlap. 

Bogstaverne er nogle skumgummifidusser og dem har jeg det ikke så godt med. Jeg smurte crackle paint på og så skallede det af, da det var tørt. Jeg skyndte mig at smøre glossy accent på og nu ser det ud til at holde. Effekten synes jeg tilgengæld er kanon! 

6 kommentarer:

  1. Wauw hvor laver du da bare flotte ting! Her må jeg da følge lidt mere med inde. :o)

    SvarSlet
  2. rigtigt fine ting du laver de små set ups i kasser mv er bare så skønne

    SvarSlet
  3. RIGTIG fine LO. Det med mormor er bare så dejligt. Og så lykkedes dit fra skumfidus til lækker crackle marmorfont rigtig godt.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare blevet flotte LO's :-)

    SvarSlet