søndag den 16. oktober 2011

kuffertalbum

I torsdags var Anja og jeg hjemme hos Linda, hvor vi havde kuffert tema. Anja og Linda lavede kuffertæskekort, mon ikke du snart kan se Anjas på hendes ellers scrapfactorys hjemmeside?
Jeg havde besluttet mig for, at jeg ville lave et minialbum med TH kuffert.Her er så resultatet:

Bæltet er fra noget lækkert "bånd", som Linda havde. Bæltespændet er venligst "udlånt"(hun får det altså ikke tilbage!) af Anja og alle emblemerne er fra Graphic 45. 

Lidt flere emblemer 

selve albummet, som I må se en anden god gang, er en masse sort karton samlet af Zutter. Jeg har så lavet et aflangt stykke sort karton, som passede med kufferten og scoret en remme på 1½ cm i midten(bogryggen). Albummet skal bruges til noget andet, hvor det skal limes på, så det har ikke nogen bagside. 

3 kommentarer:

  1. Hvor sejt! glæder mig til at se albummet indeni :))

    SvarSlet
  2. For Søren hvor er det flot :-) Glæder mig også til at se det indeni :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er den flot!!! Den rem er da virkelig sej og lækkert papir!

    SvarSlet