mandag den 28. februar 2011

LO'er

I går var vi hjemme hos Britta og havde en rigtig hyggelig dag, hvor der rigtig blev hygget om os.
Jeg fik lavet to LO'er og næsten også et helt dobbelt LO, men jeg manglede lige nogle detaljer, som jeg må sætte på herhjemme, måske i dag, hvem ved??




Og så er jeg blevet tilmeldt til Scrap-a-mania og i morgen skal jeg tilmeldes til Scrap'n dream til september. Så nu er der masser at glæde sig til. Om 14 dage skal jeg til Middelfart på conventet. Den første weekend i april skal jeg på weekend med pigerne og andre ligesindede, og så sluttes foråret af i Roskilde til conventet. Der er selvfølgelig alt det løse ved siden af, så der er masser af glæde sig til.

3 kommentarer:

  1. Super lækre Lo, skønne farve og detaljer :0)

    SvarSlet
  2. super lækre lo'er i dejlige farver, smart brug af spellbinders diesen

    SvarSlet
  3. Dejligt LO og alle de arrangementer - bare det var mig =o)
    I år er der bare en konfirmation i vejen....
    Der ligger en lille hilsen til dig på min blog ;o)
    Krammer Heidi

    SvarSlet