torsdag den 3. marts 2011

Blog awards

I dag har jeg fået en Blog awards fra Heidi, Tak for det Heidi, den sætter jeg pris på.
Der følger nogle betingelser med, hvis man altså vil modtage den og det gør jeg da gerne:

Ved at acceptere denne awards skal jeg gøre følgende:
  1. takke og linke tilbage til den person der gav mig awarden.
  2. dele 8 ting om mig selv
  3. sende awarden videre til 8 bloggere jeg fornyeligt har opdaget
  4. kontakte de 8 bloggere og fortælle dem at de har modtaget awarden fra mig.

By accepting this award I will complete the following:

  1. Thank and link back to the person who awarded me
  2. share 8 things about myself
  3. pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered
  4. contact those bloggers and tell them about their award

Så lad os starte fra en ende af. Heidi er indsat, så nu skal jeg bare lige takke hende på hendes blog!

8, OTTE, ting om mig selv, gosh....lad mig se:

  1. jeg har nu kendt min mand i 28 år og synes stadig han er den dejligste, mest sexede mand på jorden!
  2. jeg synes at scrap er den fedeste hobby jeg nogensinde har haft, og kan slet ikke forstå at andre ikke har set lyset endnu
  3. jeg troede aldrig - aldrig - at jeg ville komme til at lave kort, æsker og andet mærkeligt, men der tog jeg vidst temmelig meget fejl!
  4. jeg er et indemenneske uden sidestykke, men er tilgengæld heller ikke til at drive ind, hvis jeg først kommer ud. Bare det altså er varmt.......
  5. jeg hader nemlig dårligt vejr! Elsker tilgengæld sommer, sol og varme. Derfor går vores vinterferie også altid til varmere himmelstrøg
  6. Jeg hader at gøre rent, men skal det endelig være, så lad mig tage badeværelset og toilettet. Det er mit favorit rengøringsted!
  7. Jeg elsker livet og synes hvert år, der sættes på min alder, er en stor gave.
  8. jeg har lige fået farvet hår, og der er ikke en eneste(undtagen min mand, han ser alt!)der har set det. Og jeg har ellers været meget gråhåret, og er nu helt chokoladebrun med et strejf af rødt. Det er jeg tilgengæld ikke spor "sur" over, for jeg ville have et naturligt look, og det må man jo sige det er, når ingen ser det. Sikken et flot arbejde min frisør har lavet!

hvem skal så have awarden fra mig.....

Pia Bau fordi laver så mange flotte ting, som inspirerer mig meget

Charlotte Ravn fordi hun også har en stil, der passer godt til mig

Anne fordi hun har en smuk og enkel stil

Anja er en utrolig inspirationskilde og et meget gavmildt menneske

Anette fordi hun laver ting, som er enkle og så flot sat op.

Agnieszka fordi hun har en fed stil og nu bliver jeg nød til at oversætte reglerne til engelsk! Men hun skal bare have denne award

Henriette fordi jeg elsker hendes tags

Bibbi fordi hendes kort er så flotte, enkle og hun bruger nogle dejlige sarte farver

9 kommentarer:

  1. Tusind tak for awarden den sætter jeg stor pris på men jeg er ikke så god til at få skrevet og sendt videre. Du må have en dejlig dag og glæder mig til at se dit nye look

    SvarSlet
  2. Tusind tak søde Charlotte. Jeg har dog valgt, at jeg ikke vil deltage i disse awarder, men hellere bruge min sparsomme computertid på at førsøge, at få smidt nogle kommentarer på alle de skønne blogs, som jeg falder over og følger.
    Jeg sætter dog stor pris på, at du synes jeg har fortjent den! :)

    SvarSlet
  3. Super sjovt at læse dine 8 ting - Øv øv jeg har heller ikke set du har fået farvet hår.... Øhhh vi har jo heller ikke været sammen - nååå så går det nok ;o)
    Krammer Heidi
    (P.S. fordi du fortjener det)

    SvarSlet
  4. Hej Pia og Charlotte
    Det forstår jeg så udemærket og tror også jeg hopper på den vogn for eftertiden! For hold da fest hvor har det taget lang tid!

    SvarSlet
  5. Tusen takk for oppmuntringen og awarden!
    Jeg må begrense min pc tid og bruker heller min tid og energi til å være kreativ :o))
    Men takk for at du ville gi meg denne.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.
    Klem Anne

    SvarSlet
  6. Tusind tak for awarden - det luner når nogen tænker på en:-)
    Jeg har set dit hår og det er ganske naturligt og flot. Jeg valgte blot ikke at kommentere det, da der jo er nogle piger der helst ikke vil have en bemærkning i den retning.

    SvarSlet
  7. tak søde charlotte for awarden. Ja det er lidt af et arbejde for at modtage den ;-)
    Ang håret...he he jeg synes at dit hår var forandret, men jeg tænkte at det måske bare trængte til en klip for det lignede ikke det det plejede... og i aftes lagde jeg da heller ikke mærke til farven, men nu du sir det......
    (jeg ka nu godt li grå striber), men du havde måske nærmere brune?;-p

    SvarSlet
  8. Tusind tak for dine søde ord og for awarden..
    Dejligt at nogen sætter pris på de ting man laver...

    SvarSlet