mandag den 7. februar 2011

kort og bogæske

I lørdags var vi til Mikkels 18 års fødselsdag og jeg havde lavet dette fine kort til ham:



Den halve lomme foroven er åben, så der kan puttes pengegaven i.


Jeg havde som blomst lavet en lille bog til Jeannette, som jeg havde puttet et gavekort i. Jeg har ikke pyntet den særlig meget, da jeg egentlig godt kan lide, at det ligner en bog.






Og så lige de sidste kort til OSH, inden posen med 111 kort blev afleveret! Det er faktisk helt hyggeligt at sidde og lave de enkle kort, samtidig med at restebunken bliver godt tømt.










3 kommentarer:

  1. Super flotte ting - alle sammen.
    Er imponeret over alle de kort du har fået lavet til OSH. :-)

    SvarSlet
  2. wauuuw Charlotte så flotte kort, lækkert jakkekort og bogen ser kanon flot ud, giver lige det sidste at du sætter blonde rundt indeni bogen fin detalje.Hvor imponerende med alle de kort til OSH.
    Ja det var hyggeligt at mødes lørdags.

    SvarSlet
  3. Hej du - IMPONERENDE indsats og FLOT resultat - har lige fået dem med hjem i går fra Scrap'n'dream hvor Pia havde kort med fra butikskassen. 1000 tak - og sikke mange sjove nye ider du disker op med. Knus herfra - nu kommer din blog med på min liste så jeg kan "holde øje med dig". =0)

    SvarSlet