lørdag den 12. november 2011

et kort

Så lige det sidste kort af en række på 4, det har ligget på mit bord i en lille måned, nu måtte jeg hellere tage mig sammen og få det pyntet.

De der perler på bånd er bare så søde til romantiske ting. Den lille sommerfugl fik jeg af min scrapveninder efter turen til Conventet 

Her er limet om en nål med en lille plastikblomst. Kronen har jeg fået af min søster, hun har fundet den på Ebay(har selv købt nogle nu!) 

Og indeni ligger to tags 

Se lige en sød lille engel, som titter frem

Bagpå det store tag er der et skrivefelt, men det havde jeg ikke lige fået taget billeder af! 

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det et lækkert kort! Virkeligt mange lækre detaljer!

    SvarSlet
  2. Super super lækkert kort fyldt med skønne detaljer - du siger bare til hvis du skal bruge min adresse igen :-) Tænk hvis det kort landede i min postkasse...suk!

    SvarSlet
  3. Det er da helt forfærdentlig lækkert og så mange fine afstemte detaljer.

    SvarSlet