onsdag den 3. august 2011

OSHkort 3

Så lige et kort, som i måske genkender, det har jeg lavet før, her er det så bare i en forenklet udgave. Igen et kort, som for en stor del var forberedt hjemmefra. Tagen var stemplet og embosset hjemmefra, skiltet var konstrueret hjemmefra og papiret med teksten(som handler om cowboy) var printet hjemmefra.

Og et nærbillede af det lille runde skilt jeg havde lavet hjemmefra: 

Igen et kort hvor tagen var embosset hjemmefra. Jeg havde lavet en del af tag'ene derhjemme, da jeg så havde tørret dem alle, opdagede jeg at jeg havde brugt distressembossing og der var en smule glimmer i, som smittede af........så forfra igen, de andre har jeg også lavet, dem kan cancerfonden så få glæde af!

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne drengefødselsdagskort og UPS - beklager vi er så besværlige - så godt du opdagede det med glimmeret! =0)

    SvarSlet
  2. ALTSÅ... hvor hurtigt kan man lige komme BAGUD!!!
    Hold da op... hvor har du dog været FLITTIG. SUPER lækre kort... jeg misunder dig din evne til HERRE-kort... det kan jeg SIMPELTHEN ikke finde ud af!!! Men det er måske godt vi "dyrker" noget forskkelligt!! ;o) ;o)

    SvarSlet