mandag den 18. januar 2010

sommerferiescrap

I lørdags fik jeg en gave fra min søster, som har været i England. Hun havde købt et blad med hjem til mig, som jeg efterfølgende har fundet en masse inspiration i.
En af ideerne var skitser til enkle LO'er, hvis man skulle lave fra en hel ferie.
Nogle gange kan det godt blive lidt forvirrende med mange forskellige stile indenfor den samme ferie, så jeg besluttede mig for, at alle vores sommerferie billeder fra 2009 skulle scrappes over de samme skitser.

I dag er jeg så begyndt. Vi var afsted i 3 uger. Jeg har besluttet mig for at lave 4 Lo'er for hver uge, disse 4 modeller skal være de samme, men hvert dobbelt LO skal have de samme farver, så de matcher hinanden. Her er så resultatet fra Paris:



Meget enkle, men jeg er rigtig tilfreds med resultatet.






Det andet dobbelt LO fra Paris:

Og her lidt tættere på:


Sommerfuglene er en punch fra Martha Stewart, den er jeg bare så glad for.


Og så til noget helt andet, Et Lo med vores totalt nørdet (herhjemme er det en MEGET positiv ting) søn:








1 kommentar:

  1. sikke du kan.....men du har jo også mange billeder at scrappe.
    Det er en god ide at holde sig til det lidt enklere når der er meget der skal scrappes og du er så god til at bruge skitser og ideer!!

    SvarSlet