torsdag den 14. januar 2010

Julebilleder 2009

Inspireret af et af Tim Holtz juletags(som jeg også har lavet, men det kan du se på i december 2009) fik jeg i går lavet vores julebilleder:

Lige et nærbillede af begge LO'er




Og så lidt detaljer, alle de små filmstrimler(fra Tim Holtz) er fyldt med billeder fra juleaften, så der er blevet plads til 22 ekstra billeder. Godt nok skal man tæt på for at se dem, men jeg synes det er en sjov ting.
Og så lige et nærbillede af en af mine Sizzix alfabeter. Det er første gang jeg bruger det, men synes egentlig, at det er meget fedt.
Den lille blomst består af to punch i den mellemste retro blomst. som derefter er blevet sværtet i kanten. For at de ikke skal blive trykket sammen igen, når jeg putter dem i album, har jeg sat små 3d stykker på kronbladene helt inde mod midten. Jeg har dog lige rullet hvert kronblad rundt om en lille pind først, ellers får de ikke det rette look.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar