mandag den 18. januar 2010

madammescrap

I går var mine veninder, Linda og Anja, herhjemme. selvom det var hos mig selv, havde jeg gjort klar til 3 LO'er, men som sædvanligt bliver der snakket "for meget " og lavet for lidt. Men noget nåede jeg da heldigvis. Det var værre for Anja, hun sad nærmest og stenede hele tiden med sin snotnæse. Linda fik lagt sidste hånd på sine forældres guldbryllups album. Det album har hun lavet med sine søstre og niecer, fantastisk ide.

Lo fra Rasmus næstsidste skolebal:


et dejligt billede fra vores påskefrokost med Claus, Merete, Philip og Merete. Denne gang lå frokosten i maj. Jeg tror faktisk kun vores frokost har ligget i påsken den aller første gang!


1 kommentar:

  1. De blev bare så fine de 2 LOér du fik lavet!
    Jeg har endnu ikke fået lavet stempelpudebogen færdig.......øv syg..... så lige et lille atju fra mig ;-)
    p.s tak for dejlig frokost!

    SvarSlet