torsdag den 27. januar 2011

swirlydoos månedspakke

Ja så er jeg begyndt på min månedspakke fra Swirlydoos for hmmmmfr oktober 2010! Lilla er farven i denne måned...ikke lige min farve til LO'er. En del af papiret er fra webster, som jeg bare er helt vild med, så det går jo nok. Jeg fik af en eller anden grund blandet papirerne sammen med dem, som jeg i forvejen har, så jeg aner faktisk ikke, om det, jeg har brugt, er fra månedspakken.
Normalt er det en rigtig lækker pakke man får, det eneste problem med månedspakken er, at der mangler en hel masse. Dvs. man må selv suplerer op med en masse ting for at få lavet noget. Det synes jeg er lidt ærgeligt, men sådan er det jo.

I mit første LO pyntede papiret meget i sig selv. Jeg havde egentlig tænkt mig, at der skulle have været en masse swirvler og andet bling, men det ville bare have blevet for meget. I stedet løftede jeg kronen ved at skære toppen fri, så den kommer lidt op. Alt det sorte er velour, det har jeg smurt diamant sticklers på, så det glimter rigtig meget i virkeligheden.


Dette "lille" vedhæng fandt jeg i vores lokale blomsterbutik i december. Det var så yndigt, så det måtte jeg bare eje.


Mit næste LO har jeg tilføjet en masse swirvler fra en Tim Holtz die, de har fået lidt frayed burlap sværte i kanterne og lidt rosa perler på hist og her. Jeg har revet lidt i kanterne på papiret, bukket og bøjet og sluttet af med at sværte godt med walnut stain


Fugleburet har jeg skåret fri, så det kan ligge ovenpå billedet, og læg lige mærke til den lille fugl, der titter ud. Alle sommerfuglene er punchet ud i sart sart rosa papir med Martha Stewarts sommerfugle punch.

Og til sidst mit næste tagforsøg:
Til venstre mit juletags, i midten mit fødselsdagstag og sidst et valentines tags. Jeg fik nogle søde små papirer med valentinesbilleder, dem syntes jeg var perfekte til tags. Vingerne er bølgepap stemplet med et Tim Holtz vingestempel, embosset med guldute og sværtet godt med Frayed Burlap og Walnut stain. Pigen bagpå er en engel som rider på en due, så hende har jeg brugt sammen med de andre ting.





1 kommentar:

  1. Jeg synes du har fået meget ud af det - Lo'erne er blevet utrolig flotte. Krammer Heidi

    SvarSlet