mandag den 24. januar 2011

søndags hygge

Jeg har jo købt ind til en del af Tim Holtz juletags, som jeg synes bare er for fede. For at kunne bruge dem til lidt mere end bare jul, har jeg besluttet at lave tre versioner af hver; jul, sommer og fødselsdag. Jeg har haft disse tre klar næsten en måned, men manglede lige det sidste. Men her er så mit første tag(forsøg)

I går havde jeg besøg af 4 friske piger, og jeg fik da lavet lidt:







Og så fik jeg forøvrigt lavet disse OSH kort ud af de sidste rester fra min sidste månedspakke sammen med lidt gamle rester.






2 kommentarer:

  1. Tak for igår :-)
    Du fik da lavet en del,men jeg så da ikke at du lavede kort osse? Men lækre layouts du fik lavet!
    .....ja altså osse kortene;-)

    SvarSlet
  2. Og disse er også fine. Anede slet ikke du havde været så flittig så det var en skøn overraskelse . TAK for det og dejligt at læse du også har hygget dig med det. =0)

    SvarSlet