onsdag den 6. februar 2013

teknik

Igen har et tag fra min teknik dag, hvor vi brugte teknikken fra side 65( i TH "a compendium of curiosities 2")
Det kom der dette tag ud af:
 
Kjolen på den stemplede gine er lavet af den nederst del af det store fuglebur fra Sizzix. Her kan man  også se det shimmer goosebumps jeg har sprøjtet med løs hånd!
 
Bøjlerne og den lille blomst er fra Ebay, målebåndet er en stump bånd jeg havde, vist nok købt hos Unik. Man kan måske ane stemplerne bagved. Det er tekststemplerne, som hører med til systempelsættet fra TH
 
Et lille arrangement med lidt bling, perler og metal. Båndet er farvet med tattered rose.
 
Her kan man rigtig se teknikken. Egentlig skulle teksten have været med sort, men istedet for at sætte det sorte af på ginestemplet, trak den farven af stemplet! Men jeg valgte at beholde det som det var, da jeg syntes set var en ret fed effekt!

3 kommentarer:

  1. Hold da op en masse fede teknikker. Det ser bare godt ud alt det hele. Flot!

    SvarSlet
  2. wow super rålækker tag

    SvarSlet
  3. WOW, Charlotte fantastisk tag med genial gine,
    super god ide ;O)

    SvarSlet