torsdag den 28. februar 2013

Et pop'n up kort

Kortet er lavet af TH papir. Jeg har brugt en spellebinders label som ramme og rammen er standset ud i TH craftcore papir, som bare bliver så fedt, når det bliver slebet!
 
Baggrunden er først stemplet, tilsidst har jeg stemplet mændene med sort og embosset dem med sort. teksten er embosset med hvid og har efterfølgende fået en gang sværte, da de ellers stod for skarpt. 
 
Jeg synes godt det kan være svært at pynte mandekort, men lidt sækkelærred(har lige fået et stort stykke af Britta), en pil, lidt utee og nogle gadgets fungerer altid. 
 
Det lille skilt har jeg haft liggende læææænge. 




2 kommentarer:

  1. Lækkert kort og 10 p for at have brugt noget du har haft LÆÆÆNGE. Det kender jeg selv - især lige pt hvor jeg er i scrap-oprydningsmode - man finder spøjse ting ja man gør. =0)

    SvarSlet
  2. Flot kort med mange fede mande detaljer. Overvejer stadig om jeg kan leve uden den pop-up-dies :-) Den giver en ret fed effekt på kortet.

    SvarSlet