tirsdag den 26. april 2011

flere tags

Så fik jeg ordnet de sidste tags, der manglede såmænd kun at blive sat bånd på og så skulle de naturligvis lige limes på en baggrund og klippes ud.

De første tags har jeg set hos Nettie, som har brugt en fugl istedet for sommerfuglen.


Et detalje billede, blomsterranken er sværtet dels med walnut stain og dels med forrest moss, før jeg stemplede motivet på. Det brune på noget af stemplet og det grønne på resten. Så har jeg brugt hologram embossing pulver, det giver altså mirakler!


Det samme har jeg gjort med dette - også "stjålet" fra Nettie


Fuglen er stemplet på med pumice stone, buret med sort og derefter embosset med fint sort, og tilsidst et stykke bånd i, som sidder fast på bagsiden, men der er jo et stykke baggrundskarton på, så man ser det ikke.


Endnu en, kraftigt inspireret fra Nettie


Så de sidste Tim Holtz'er i denne omgang.


Her har jeg brugt en af hans vinger, som er dabbet med guld, embosset med sand og sværtet med walnut stain. Fuglen og buret er det fine lille nye. En lille fjer på og en engel sat fast i båndet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar