søndag den 5. september 2010

scrapværelse

Så dukkede mit scrapværelse frem bag alt rodet! Det er utroligt, som jeg hurtigt kommer til at rode! Jeg havde efterhånden fået så mange punch(og andre ting) at jeg var ved IGEN at vokse ud af mit værelse. Så Jeg har købt hylder og stænger i Ikea, som min søde mand har brugt dagen på at sætte op. Samtidig kunne jeg så grave mig frem ad i bunkerne og få ryddet lidt op. Men sådan ser min "nye" scrapværelse så ud:
Den ene væg bruges til arbejdsplads og opbevaring
Mine hylder er pt lidt tomme, men jeg skal jo snart på convent! Så det holder nok ikke længe


Disse kasser er fra Ikea, de er lidt dyre(selv for Ikea), men de er solide og helt klare
Under bordet har jeg to rulleborde stående, som kan rulles frem efter behov. I den første har jeg mine Sixxiz og Tim Holtz dies, og naturligvis min Big shot!
I rullebordet bagved står ringe til min bind it all og alle mine småting i fine æsker


Bag døren er der nu blevet plads til alle mine punch og en del af mine flotte stempler
De fleste af de viste stempler havde min mand med hjem fra Canada. han havde fået en liste med derover, men kunne kun få to af dem. Det synes han var synd for mig, så han købte en hel posefuld af de lækreste stempler!

Og så lige lidt flere stempler og et smugkig på nogle af mine kant/hjørnepunch!





2 kommentarer:

  1. Uhmmm - lidt misundelig har man lov at være.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. uh.. det ser så lækkert ud. Får helt lyst til at sætte mig og scrappe ;-)

    SvarSlet