onsdag den 22. september 2010

endnu flere til og fra kort

Så har jeg fået lavet lidt flere til og fra kort. Ja det ser måske ikke ud af så mange. De fleste har jeg lavet ca. 8 stykker af hver, dem med de søde billeder, har jeg lavet 22 af! Så det bliver jo til mange. Nu har jeg 4 andre til og frakorts projekter og hvis jeg ikke får flere ideer fra andre, så er det det. Mit mål er at blive færdig med til og fra kort inden conventet i Middelfart. For der skal jeg købe julepapir og så skal jeg i gang med julekort!
I går havde jeg travlt med at forberede LO'er. Jeg får 3 lækre lækre månedspakker, se mine links om månedspakker, hvis du vil vide mere. Nu har jeg været inde på pakkernes "design gallery" hjemmesider og stjålet LO'er. Jeg har fået forberedt til 18 Lo'er og jeg har stadig papirer tilbage fra alle tre månedspakker!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar