mandag den 23. august 2010

søndagsscrap

I går havde vi søndagsscrap herhjemme og der blev som sædvanligt produceret en hel del.
Jeg fik færdiggjort min nye stempelsystem, som jeg havde set inde på scrapsisters.dk. Jeg har i et stykke tid været lidt ærgeligt over mine stempelmapper, som jeg synes var lidt rodet. Enten var stemplerne fordelt i lommerne efter hvornår de var købt eller også hvor der var plads. Derfor var der en del af mine stempler, som jeg aldrig brugte, nok mest fordi jeg havde glemt, at jeg havde dem!!
Nu har jeg sorteret mine stempler efter motiver eller tekster og så er de pakket ned i en mørk kasse. Jeg skal heller ikke slæbe tre mapper med stempler med på messerne, men må i stedet udse mig nogle kassetter jeg kan tage med(det bliver nok det sværeste!)

Men jeg fik da lavet kassen færdig:






Og sat alle stemplerne i kassen:

Udenpå hver kassette er der stemplet, det som er i kassetten:


Og indeni er alle stemplerne så:


Men jeg fik da også lavet et LO fra da Rasmus var 5 måneder gammel:


Et lille nærbillede af en larve jeg lånte af Anja, er den ikke bare for sød. I virkeligheden skulle man jo i det her tilfælde kalde det en bogorm, for Rasmus er nok den største læsehest der findes!


I sidste uge fik jeg også lavet lidt med de månedspakker jeg får fra USA.
Er ikke helt tilfreds med det her LO, det bliver der måske arbejdet videre på:


Men det her er blevet ret godt:



Et nærbillede af blomsterne:



Og så lige et af Rasmus fra 2006(det var den lille frække fyr fra før!)











1 kommentar:

  1. Flot system du har lavet...det er nogle fede kasser du har fundet til dit system, det kommer jeg jo nok til at "lifte".Lækre blomster på dit LO :-)
    Rigtig god søndag-knus

    SvarSlet