mandag den 30. august 2010

blomsterkaos

For 2 uger siden fik jeg anbefalet en lækker side i england med tonsvis af de lækreste blomster! Da jeg så skulle kigge kunne jeg slet ikke styre mig, så jeg bestilte vildt ind. OK det var lidt flere end jeg lige havde forestillet mig i min vildeste fantasi, så jeg må jo nok sige, at jeg gloede lidt! Jeg har nu taget halvdelen fra hver pose og så vil jeg forsøge at sælge resten på conventet! Jeg ville ønske jeg kunne sige at vi var 4 der bestilte sammen!! Det kan jeg faktisk godt sige, men de andre bestilte MEGET lidt, så det ville ikke være fair!
Ude til venstre kan man lige ane bånd, blade og halvperler!




3 kommentarer:

  1. WAUUUU....
    Det er da helt vild... Glæder mig til at se det.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Sikke en sending.. er vist lige nød til at holde øje med dine blomster på brugt-bordet til convention men jeg kender godt det med at holde igen, det er møg sværdt:o) Super flotte tags du har lavet.

    SvarSlet