onsdag den 4. april 2012

Et posekort

Jeg kunne desværre ikke deltage i Scrapfactorys shabby chic posekorts kursus - ok jeg var for lang tid om at beslutte mig og så var det jeg kunne deltage på udsolgt!
Nå men, jeg var dernede til torsdagsscrap og der kunne jeg jo så sidde og sysle lidt med det selv. Mit kort blev så et halvt shabby chic kort, for jeg kan simpelthen ikke bære at male det fine Pion papir hvidt.

Se den fine sko, den har jeg fået af min søster. De blå gennemsigtige blomster, man kan se bagved, er æavet af glas og købt i Italien. 

Hessianet bagved er malet med cracklepaint, lidt spild for effekten ses ikke på stoffet, men jeg havde ikke lige hvid maling i min taske. Knapperne er nogle af mine ae knapper. Jeg har rigtig mange ae ting, men er faktisk blevet ret god til også at bruge dem, det har så også taget en del år! 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare LÆKKERT og nydelige farver og detaljer som sædvaneligt smukt samstemt. Ha´ en god påske

    SvarSlet
  2. Rigtig flot. Lækre farver.

    SvarSlet