mandag den 22. august 2011

OSHkort 22

Og et dejligt et igen med ginen. her har den fået et tylskørt og et bælte på. Toppet med en lille retroblomst. Teksten nedenunder er et stempel fra TH.

Og på dette kort blev min MS kantpunch og hjørnepunch brugt til den store guldmedalje. Et godt råd: Stå aldrig og punche på et bord med riller i bordpladen!! Især ikke med en punch som har så mange små udstandset dele!


Og nu er du måske blevet lidt nysgerrig. Jeg har fået lavet en hel masse kort:
71 kort til at sælge
(så jeg har lidt penge til den næste portion OSH kort - bare rolig Charlie jeg skal ikke på sommerferie igen før om et år, så det bliver et moderat antal kort der kommer fra mig det kommende stykke tid!)
104 kort til Berit
(tror jeg nok hun hedder. Er der ikke nogle der kan fortælle mig om jeg er rigtig på den!)
1009 kort til OSH
og som rosinen i pølseenden:
3 kort til mig selv og dem kan du se i overmorgen.

Så i min sommerferie har jeg ialt lavet 1187  kort, og jeg har nydt hvert og et!

1 kommentar:

  1. Tak for et godt grin - kan SE for mig hvor mange små hvide dimser du har haft i rillerne i det bord - men alle hjem med en scrapper har vel små dippedutter i krogene ?? Ikke?? Jo Berit fra Cancerkort hedder Berit! =0) Og sikke en flid - HELT rimeligt du også fik lavet hele TRE kort til dig selv - fnis.... =0) Håber de er mindst ligeså fine som dem jeg fik æren af at modtage til OSH.

    SvarSlet