søndag den 14. august 2011

OSHkort 14

Så lige nogle kort Julie og jeg har lavet i fællesskab. Jeg greb hende lige imellem en eller anden serie og facebook/skype! Nej hun har faktisk været rigtig sød til helt frivilligt at give en hånd med.

Jeg har jo set flere steder at gaze er det nye. Jeg har egentlig ikke rigtig kunne se fidusen, men nede i supermarkedet så jeg en pakke med gaze og tænkte "ja hvorfor ikke" Og nu er hele pakken da snart brugt! Baggrundspapiret er med et trætryk på den ufede måde(jeg er ikke rigtig til de der tegneserietryk), men her blev det rigtig godt.

Forleden var jeg inde på Tim Holtz hjemmeside og blev inspirerret til dette kort. Filmstrimlen har jeg fundet på nettet, dymo-tal-rækken er en skrifttype jeg fandt på nettet og som jeg herefter har printet ud. Billetten og teksten på er fra Tim Holtz og bogstaverne er nogle jeg havde i gemmerne.

2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort.. igen, igen...
    Sikken en produktion du kan levere... =0)
    Vild med jeres tag-kort... sejt (også med gaze)... rart med nye "input"...
    Fortsat go' søndag :-)

    SvarSlet
  2. Sådan et kort med en Filmhelt af den gammeldags "hjertebankende" slags er da alletiders. Og sejt med gazen på træpapiret. Jeg har svaret dig på din mail - men nu kom der noget i vejen mandag - så der er jeg først hjemme sent. Tirsdag og onsdag ser bedre ud. =0)

    SvarSlet