søndag den 14. marts 2010

indkøb

Der blev købt en masse, både det der stod på listen og så også lidt udenfor. Udover det der skal ned til italien og så'n lidt kedelige små ting, så købte jeg disse her:

En dejlig ny punch fra Martha Stewart


en helt ny kantpunch også fra Martha(vi er så'n lidt venner mig og Martha) Scrapfactory havde kun taget 2 hjem, hun ville lige se om der var interesse.


Alle de punch jeg købte. Jeg skulle også have haft en firkantet punch på 4 cm, men den havde de ikke. Heldigvis, jeg har lige opdaget jeg har den herhjemme!


Lidt lækre stempler og en sød dies:


En masse fede swirls:



Lidt spellbinders til samlingen:


Nogle fede thickers i dusche farver, dem i midten er lysblå



En masse lækre savle blomster fra Magnolia


Blondebånd en masse!(jeg har næsten heller ingen i forvejen)



Og så havde jeg fået en pakke fra Norge med de her nye farver (og en gammel)










1 kommentar:

  1. Skønne indkøb!!
    Men hvor det dog ligner dig at glemme hvad du har (hihi)...

    SvarSlet