fredag den 12. marts 2010

Conventet

Hej allesammen
I dag går turen til Middelfart, hvor Anja, Linda og jeg skal over til conventet. Jeg glæder mig som et lille barn. Jeg har sparet en masse penge op, men har også skrevet en lang liste med ting jeg skal have både til sommerhuset, kort og så bare ting jeg mangler. Så de opsparede penge er allerede røget, der er ikke en krone at hyggesnolde for! Så må jeg jo bare "vinde" en masse (Ole du skal ikke tjekke dankortet!)
Har du undret dig over, at jeg ikke har lagt noget ud på nettet et stykke tid, så bare rolig! Jeg har lavet 3 LO'er til conventet, men de må jo ikke komme på endnu, så de kommer på søndag. Samtidig har jeg lavet klar til 3 Lo'er, som jeg skal sidde og hygge mig med på conventet. Jeg har også tilmeldt mig et kursus med minialbum! Så der bliver nok at tage fat på.
Jeg har også lavet en del kort. Jeg har nemlig fået lov til at stille en kasse med kort over i min veninde Trines klinik. Så nu får jeg også prøvet det! Hvis jeg ikke får solgt noget, så har jeg kort til de næste 5 år!
Men det hele kommer på søndag, så bare glæd dig, især mine kort er jeg helt vilde med, de er rigtig vintage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar