lørdag den 24. november 2012

it's all perspective - et herre posekort

Et herrekort, som jeg lavede i oktober. Igen et lift, som vi var nogle stykker om at lave sammen og fik meget forskellige resultater ud af.
 
Nogle gears købt på nettet
 
Stemplet med manden er fra et steampunk sæt jeg har. Teksten er fra TH 
 


 
Kortet er en pose, og den kræver jo lidt indmad, så man også kan skrive: 
 
Bagpå skrivetag'en har jeg lavet et lille forsøg. Stemplet er fra et TH stempelsæt. Først har jeg puttet sort sværte på stemplet, derefter har jeg pøset lidt stain sølv ud på et lille stykke papir, som jeg derefter har duppet over på stemplet. Efter jeg har lavet stempelaftrykket på et stykke hvidt papir, har jeg ladet det tørre meget lidt og så har jeg hældt platinum ute på og derefter tørret med varmepistolen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar