mandag den 20. august 2012

Hurra Hurra

Wau - endnu et år er tilføjet - så tillykke til mig i går.
Jeg havde en dejlig dag og fik lige hvad jeg havde ønsket mig. Jeg fik en hylens masse blonder i lige præcis mine farver og en masse mister i ønskede farver - og som bonus 2 memorybox die og et gavekort til scrapfactory! Oveni det har jeg lige haft bryllupsdag og der fik jeg også blonder og TH bog "compendium of curiosityes II" - oh man.....(er der nogen der ved hvor man kan få nr. I henne?)


Tjek lige den fede fede blonde ud i gammel sart rosa - oh my god - den er bare gudesmuk!
PS. hvis du ikke har gættet det allerede, så er det vist ikke nogen hemmelighed at jeg har en forkærlighed for blonder! OG at jeg har lært at elske mist!(troede ALDRIG at det kom til at ske)

Af min mand fik jeg en overraskelsestur til marts - glæder mig helt vildt!

4 kommentarer:

  1. TILLYKKE med fødselsdagen - og sikke mange dejlige ting du har fået.

    SvarSlet
  2. Jamen det forklarer jo det fantastiske vejr - når sådan en sød "pige" (ikke madamme) fylder år. Lækre gaver - jeg har selv lige fået den Memory Box die der ligger underst på dit foto. HURRA endnu en gang. =0)

    SvarSlet
  3. Rigtig hjertelig tillykke med dagen. Og FEDE gaver glæder mig til at se dem live :))

    SvarSlet
  4. Forsinket Tillykke tillykke med dagen - det burde jeg da kunne huske det er samtidig med manden min ;-)
    Lækre gaver du har fået.
    Krammer Heidi

    SvarSlet