lørdag den 10. marts 2012

SISTERS

Et LO med min søster og jeg, da hun og min svoger besøgte os i Italien i september 2011

Overskriften er nogle bogstaver, som var grønne, men bare ikke den rigtige grønne. De fik derfor lidt forest moss sværte og derefter blev de pyntet med lidt bling. 

Teksten er skrevet på en oval, som er skåret ud i spellbinders. Den ovale scallop bagpå har fået nogle hvide dutter hele vejen rundt med en hvid tus. 

Sommerfuglen har fået hale på. 

Blomsterne har fået lidt 3D tape ind imellem kronbladene, så de rejser sig lidt og som midte en smuk knap. 

Der er blevet brugt en del karton - også selvom jeg naturligis har skåret midten ud på dem, så de kunne bruges som matte til billedet. Kanterne er blevet revet, krøllet og sværtet.

3 kommentarer:

  1. Endnu et super flot Lo og farverne er lige mig. Kh

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare super flot - og sikke smuk håndskrift du har

    SvarSlet
  3. super lækkert lo med mange flotte detaljer

    SvarSlet