lørdag den 4. februar 2012

En udfordring

I vores scrapweekend havde Anja arrangeret en udfordring. Vi skulle vælge 6 tal og efter at vi havde skrevet dem ned, havde Anja en liste med ting der hørte til de tal. De ting skulle man som minimum have/ikke have på sit tag. En af min var, at jeg ikke måtte bruge brunt! Hvor svært er det så lige! Overhovedet ikke bruge min ynglings vintagefarve! Det var godt nok lidt af en udfordring.
Men jeg valgte så at holde det hele i blåt, sølv og sort.



Det viste sig desværre, at den største udfordring for mig var at tælle til 6, for jeg havde kun skrevet 5 tal! Så jeg blev disket....øv øv øv.

1 kommentar:

  1. Fnis - sådan kan det gå - min undskyldning er at jeg er blond og sproglig - hvad er din?? Og mange tak for kortene via Scrapfactory som HELT sikkert hjalp os langt over rekorden fra sidst da vi var til Scrap-n-Dream i går.

    SvarSlet