lørdag den 7. januar 2012

et fuglehus

På scrapfactorys hjemmeside så jeg på et tidspunkt et fuglehus, som jeg synes jeg skulle prøve af. Efter at have søgt et stykke tid på nettet uden at finde en tutorial, måtte jeg selv igang med at "trylle". Dette er første forsøg, der er helt givet nogle ting der skal laves om. Basismodellen er hentet fra Sizzix fuglehus, som så er blevet manipuleret lidt på computeren.

Ideen til tagkonstruktionen fik jeg af Anja. 

Og bagsiden: 

Taget er jo front og bagside på et album, det er også grunden til, at fuglehuset er blevet så stort! Da jeg endnu ikke har besluttet, hvem der skal have huset, er albummet helt råt! 

5 kommentarer:

  1. Det er et flot fuglehus og album.

    SvarSlet
  2. Super flot hus - og skøn ide med taget som Album/kort.

    SvarSlet
  3. Det er bare så flot det fuglehus :-)

    SvarSlet
  4. wow så flot fuglehus og kreativ løsning med taget som album

    SvarSlet