tirsdag den 3. maj 2011

scrap a mania 1

Endelig har jeg fået taget billeder af de ting, som jeg fik lavet på scrap-a-mania. Mange af billederne er blevet taget i min hjemmekomponerede lyskasse, som egentlig ikke virker efter hensigten! Og det var også pga den, at det har taget så lang tid. Den skulle jo lige laves færdig! Nå men det var en ommer.
Det første LO er lavet med et papir der var for-embosset, så jeg har brugt en ny meget lækker mist, der hedder latte, den er lidt kaffe med flødeagtig med et stænk af rosa(lad os bare sige den er gammelrosa på den dybere måde!)

Den runde "kageserviet " fulgte med min månedspakke. Det er sådan en plastikting - og den er blevet sprøjtet og alt muligt andet, jeg synes det er noget L..., ingenting vil rigtig binde på den. Blonden er købt i england, superfed.
Så er enkelt og hurtigt et:

Og endnu et hurtigt med......

.....en købt blomst, som passede i farverne


2 kommentarer:

  1. WOW hvor ser det godt ud, vildt flotte Layouts i rigtig lækre farver :)

    SvarSlet
  2. Så lækkert og rosa :)

    SvarSlet