onsdag den 30. marts 2011

scapweekend

Uh ha, nu nærmer weekenden sig med hastige skridt. Og jeg glæder mig.......for på fredag skal jeg til scrappeweekend sammen med en håndfuld andre piger. Der er Anja, Linda og jeg, som har arrangeret det hele. På lørdag er der kursus og masser af konkurrencer med lækre gevinster. På søndag kommer der 3 af vores andre scrappe veninder, og der kommer der også til at foregå lidt, men hvad er en hemmelighed. Så kig med fra på mandag, så kan I se hvad jeg fik lavet!

3 kommentarer:

  1. Aii glæder mig helt vildt - det bliver super spændende. Det bliver dejligt at se jer igen - hvor mange bliver vi egentlig??
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. I må bare hygge MEGA meget og tak fordi I også tænkte på os. Øv vi ikke kunne og lige nu hvor jeg starter nyt job på mandag (JUBII) og er totalt bagud med alt - er det nok meget heldigt. Men vil tænke på jer! =0)

    SvarSlet
  3. ØV - har lagt mig med influenza - håber jeg når at blive frisk!! Har glædet mig så meget!!

    SvarSlet