onsdag den 3. november 2010

guldbryllup

Det er godt nok lang tid siden jeg har skrevet sidst. Og det er da ikke fordi der ikke er blevet lavet lidt. Sidst jeg mødtes med Anja og Linda, fik jeg både forberedt lidt julekort og lavet dette LO.
Det er lidt piget, og det er måske lidt synd for Rasmus, men selvom han er dødlækker på det her billede, så er pigefarverne til Sarah(kusine), som kun er 1 dag gammel!

Så har jeg lavet dette kort til mine svigerforældres venner som har guldbryllup i næste weekend. Det er lavet på bestilling og jeg er faktisk ret stolt af det! Det er 15x15 og jeg har holdt det lidt i "efterårs"farver, som jeg samtidig også synes passer fint til en mand. Det er forøvrigt guldparret, som er på billedet, smukt par.


Lige et nærbillede af min smukke blomst a la Anja!



Skiltet er fra Tim Holtz Sizzix serie. Yes, så fik jeg det endelig brugt! her malet med crackle og sværtet med forskellige sværter. Bogstaverne har fået lidt guldute af nogle omgange.


Jeg synes også indersiden skal være flot. Den skal ikke være overpyntet, kortet skal trods alt kunne lukkes og ikke koste en formue(det er jo ikke for sjov skyld!)


Sjovt nok har jeg lige i dag siddet og lavet et LO og da jeg skulle sætte billederne ind på siden her, opdagede jeg at der er brugt samme baggrundspapir på de to LO'er, morsomt så forskellige de alligevel kan blive.







3 kommentarer:

  1. Wowww hvor er det fine sager du har lavet. Dit guldbryllupskort er bare såååå smukt... skønne farver og så lækre detaljer, både ude og inde. Jeg synes din brune blomst er helt i top.
    Dine LO'er er lige så smukke på hver sin måde og man tænker slet ikke, du har brugt det sammen papir. Smuk cirkel og blomster i det første LO
    Ha en god dag

    SvarSlet
  2. Guldbryllupskortet blev da bare super flot. Det er du kommet godt fra.
    Ses søndag, krammer Heidi

    SvarSlet
  3. Flotte sager. Special guldbryllupskortet :))

    SvarSlet