onsdag den 6. oktober 2010

conventet

Så er jeg landet på begge mine ben igen....Det kan jo godt tage lidt lang tid efter sådan en oplevelse!
Fredag eftermiddag tog Linda, Anja og jeg afsted mod Middelfart, hvor vi havde bestilt overnatning på B&B. Vi var lidt sent på den, da vi holdt i kø et par steder. Men vi fik da smidt vores tasker op på værelset og så var det ellers afsted til Førscrap. Her sad vi ca 75 piger og kaglede på livet løs, mens vi scrappede. Det var rigtig hyggeligt. Kl. 23.30 blev vi tre piger "smidt" ud, og jeg mener det virkelig. Dugen blev krøllet sammen i den ene ende, og så stod de bare og ventede på, at vi skulle få pakket færdigt! SORRY.....men ska man blive færdig så skal man...
Vi tog hjem på værelset og sad og hyggede med lidt ost og vin/sodavand, før vi lagde os til at sove.
Næste morgen mødtes vi med Anette og Christina nede ved vores pladser, som vi havde spærret dagen før til os alle sammen. Og så stod den ellers på shopping, YEAH. Jeg havde en lille liste, hvor julepapir til min julekortproduktion stod øverst på listen. Der røg da også et par andre småting i kurven; spellbinders dies(en af dem stod på min liste!) albums (fik en god pris hos Multiscrap, tak for det! De stod forøvrigt også på min liste) ......Ja nu sidder jeg her og er helt blank, hvad hylen købte jeg egentlig. Jeg havde godt nok ikke brugt alle mine penge(gosh!!!), men jeg fik altså købt noget!
Men her er hvad jeg nåede på 14,5 time!













2 kommentarer:

  1. misundelig ummm - men det ved du. Det er bare nogle rigtig søde LO du har fået lavet. Glæder mig til at høre mere Søndag.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare så flotte LO'er du har lavet, og så forskellige de er. Specielt nr to synes jeg er så skøn og enkelt, i nogle lækre farver
    Lyder til at ha været en rigtig hyggelig tur

    SvarSlet