mandag den 14. juni 2010

Nyt siden sidst

Ja det er jo helt pinligt at jeg ikke har været på i så lang tid. Det er såmænd ikke fordi jeg ikke har fået lavet noget, lidt er der da sket:


Jeg har fået lavet nogle fler LO'er fra da børnene var små
















og et fra 2008:


Min kortkasse er i lavvande, efter min søde søster har solgt næsten alle kortene på sit arbejde(tak søde Christina og hendes kollegaer)
Så jeg er i fuld gang med at lave nye kort. Det meste var forberedt, jeg var bare gået lidt i stå efter sidste kortmarathon:





























2 kommentarer:

  1. Det er jo helt vildt, du har godt nok været kreativ.
    Og tak for sidst - det var rigtig dejligt at møde både dig og Christina til Scrapfactory's indvigelse. Dejligt at får snakket en masse - jeg glæder mig simpelhen til efteråret, når vores scrap møder starter op igen.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun tilslutte mig Heidi! hold op hvor har du nået meget, bare det var mig. Rigtig søde Lo, og sikke en masse kort. Glæder mig også super til efteråret. Rigtig god sommer. Knus Jette

    SvarSlet