søndag den 14. marts 2010

Kort og godt

Jeg har fået lov til at sætte nogle kort til salg hos min veninde Trine. Så nu er jeg i fuld gang med at producere kort. Jeg laver 4-5 kort af den samme slags, blot med nogle små nuancer, så de ikke bliver helt ens. Jeg har dog kun tænkt mig at sætte et kort af hver slags til salg af gangen. Jeg har kun fået lavet den her slags kort indtil nu, men er i fuld gang med 7 andre slags kort. Jeg prøver at gøre det sådan, at jeg forbereder en hel del kort, så jeg kan sidde sammen med familien og sværte og klippe, og så lave kortene færdige efterfølgende. Men følg med under kort og godt for her kan du se mine kort løbende.



Indeni, de er dog forskellige allesammen


Bagpå er der ikke så stor forskel:

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare flotte!!
    Og kan rigtig godt li det du har lavet indeni.
    Håber du får solgt en masse så du kan "vinde" rigtig mange lækre ting til scrap-a-mania!!! ;-)

    SvarSlet