onsdag den 3. februar 2010

Nytåret 2009

Jeg er ikke så god til selv at finde på, men "stjæler" ideer alle steder fra. Her er et LO, som jeg har fra det nyeste nummer af Scrapbook Trends. Min søster købte bladet med hjem fra England, da jeg havde hørt så meget godt om det, men jeg må indrømme at det nok ikke lige er min stil. Der er mange farver på næsten alle deres LO'er og det er ikke lige mig. De fleste af de Lo'er, som jeg synes om, er da også digitalt, noget som jeg aldrig tror jeg kommer i gang med!



Et lille nærbillede på kalenderen, som jeg selv har lavet på computeren.:



2 kommentarer:

  1. Hej! Ih hvor har du fået lavet meget har i det nye år og de alle er bare super flotte.Glæder mig til vi skal se den 21. feb. Kh jette

    SvarSlet
  2. ja, du er godt nok produktiv ;-)
    Jeg må da lige høre nærmere om det der datomærke du har lavet, er det mon et man kan ønske?

    SvarSlet