tirsdag den 8. december 2009

8. pakkekalender

Dejligt tilbehør fra Anette

Flotte flyvske sommerfugle fra papirloftet

og lidt svampe fra husnisserne
Sikke mange fine ting jeg har fået indtil nu. Jeg nyder hver en gave, og glæder mig rigtig meget til at få dem brugt.
Jeg havde ellers besluttet at få lavet lidt LO i søndags, men sofaen og DVD'en kaldte på mig. Så det blev en rigtig slappedappe søndag.
Tilgengæld har jeg fået det nye blad fra Scrapbook etc. og selvom der ikke er ligeså meget der inspirerer, som der plejer, er der da noget. Så nu skal jeg have lavet resten af mine 1995 billeder færdige og går igang i dag!! Så måske er der uploaded noget senere.
Jeg har også fået tilmeldt mig conventet, nu hvor scrapevent er blevet aflyst (øv øv og tre gange øv)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar