fredag den 27. november 2009

julehygge

I går havde jeg Anja og Linda hjemme til lidt julescrap. Vi skulle egentlig have været hjemme hos Anja. Men vi havde indbrud i onsdags og børnene skulle ikke være alene hjemme, så derfor kom madammerne hjem hos mig i stedet. Det var Anja selvfølgelig dødærgerlig over, da hun havde gået og linet op til det helt store hyggeri. UNDSKYLD, ANJA.

Nå men vi havde aftalt, at vi skulle lave juleting. Anja og jeg havde set en sød julekæde hos Love2Scrap i Roskilde, så den skulle vi lave. Jeg var i gang med at lave en julekasse, hvor den kæde ville passe perfekt til, så det var rigtig fint.

Nu er Anja jo det man kalder en slow-very-very-slow arbejder, så hun fik jo ikke lavet så meget. Det er tilgengæld rigtig fint, det hun får lavet. Jeg nåede at lave hele min kæde, 3 til og fra kort og et julekort. Julekortet havde vi set hos scrapfactory og Linda er i fuld gang med at lave dem, så hun kan sælge dem. Så da jeg havde lidt tid, kunne jeg lige blive inspireret lidt af Linda.

Linda løb forøvrigt med arbejdsrekorden. Hun fik lavet 12 flotte julekort, de går som varmt brød, så der skal være gang i den hele tiden.

Hele aften sad de to madammer og puttede limdupper på mine ting hver gang jeg vendte ryggen til. Jeg undrede mig godt nok over, hvor alt det lim kom fra hele tiden. Tilsidst måtte de lime min blyant fast til mit underlag, før jeg endelig fattede, at det var dem, der sad og gassede mig!

1 kommentar: